Ovidiu Scridon concerteaza in Music Hall

Marţi, 8 martie: Ovidiu Scridon & Silvian Stăncel cântă in Music Hall.
Music Hall, locul unde muzica de calitate este la ea acasă găzduieşte concerte de mare ţinută, fiind astfel principalul promotor al muzicii live de calitate. Totodată nicio sărbătoare nu trece fără a fi tratată ca atare la Music Hall.
O seară specială, ca cea de 8 martie, ne va aduce un concert extraordinar de flamenco-pop-folk cu Ovidiu Scridon & Silvian Stăncel.
„Sunt un om liber şi de-aici pleacă totul. Am dobândit acest spirit de mic; ... am fost, pentru mai mulţi ani, paraşutist sportiv, iar primele performanţe sunt legate de această opţiune. Mă pot lăuda chiar că mi s-au împlinit aproape toate visele importante. N-am de gând să vă dezvălui secretul, dar cred că ţine de universul în care trăiesc şi din care fac parte chitara, poezia, călătoriile şi alte câteva vicii inofensive. Obişnuiesc să privesc oamenii în ochi, mă bucur uneori de lucruri aparent nesemnificative, caut firescul în relaţiile cu semenii şi întotdeauna îmi place să savurez partea plină a paharului. Toate acestea îmi permit să am un fond pozitiv şi mai mult decât atât, să ramân un om liber.” spune Ovidiu Scridon pe site-ul său oficial.
Doamnele şi domnişoarele, fiind sărbătoritele zilei, vor beneficia de intrare liberă şi multe surprize din partea casei.
Seara va fi deschisă de trupa EVERPLAY, formaţia rezidentă a clubului Music Hall, compusă din muzicieni cu experienţă, având un playlist alcătuit din muzica anilor “60 –”80.
Pentru ca totul să fie perfect, seara se va încheia cu un After Women Party.
Prin urmare, Music Hall va aduce un suflu nou în viaţa de noapte a Bucureştiului şi pune la dispoziţia publicului un spaţiu aerisit, aflat în imediata vecinătate a staţiei de metrou Basarab. Cu 180 de locuri la mese, parcare, personal instruit, zâmbitor şi amabil, Music Hall vine în întampinarea dorinţei fiecărui client de a se relaxa şi a petrece seri mai mult decat agreabile.
Biletele se pot procura la intrare sau pe www.biletoo.ro .
Pentru informaţii şi rezervări, sunaţi la numărul 0736.941.655.
Spectacolul va începe la ora 21:00, iar preţul unui bilet va fi de 20 lei
Te aşteptăm în Music Hall pentru o seara live perfecta.

0 comentarii: