Subcarpati a lansat Culese din Cartier - Argatu vol.2

Subcarpați a lansat pe 1 decembrie CULESE DIN CARTIER. ARGATU VOLUMUL II, album în care folclorul e ridicat la apogeul altor stiluri și genuri muzicale precum drum and bass, glitch, dub, dubstep, grime și chiar new wave. CULESE DIN CARTIER - ARGATU VOLUMUL II poate fi descărcat, gratuit, de pe www.subcarpati.com

TRASIOARA - http://youtu.be/zWz-XZbGJ3o
 
ARGATU - "Am început să lucrez la album încă din luna martie 2013, în timp ce învățam pentru examenul de bacalaureat și pentru admiterea la Universitatea de medicină și farmacie "Grigore T. Popa" din Iași. Multi prieteni mă avertizau în acest timp cu mesaje de genul "Tu ești nebun? În loc să înveți, faci muzică? ", iar eu răspundeam "Da. Si?" Am ajuns la un rezultat bun la BAC, am fost admis din prima sesiune de examen de admitere la facultatea la care mi-am dorit să ajung și în final am reușit să duc la bun sfârșit acum și al doilea album "Culese din Cartier". Aceste două albume realizate până acum reprezintă un nivel pe care l-am atins eu personal în producția muzicală. A trebuit să "mă plimb" prin multă muzica, multe genuri, să ascult structuri, măsuri, groove-uri, etc. pe care apoi să le aplic și eu, dar încă mai am de învățat. Sper sa nu mă opresc aici, sincer, nici nu vreau sa ma opresc doar aici. În limita timpului disponibil, voi incerca să duc mai departe albumele mele. Nu doar vol.1 si vol.2 , ci mai multe. Big up!”
Dragostea pentru folclor a început în momentul în care străbunicul său i-a cântat la fluier pe un camp, cand era mic.
Ce reprezinta folclorul pentru mine? As putea raspunde intr-un singur cuvant, atat pentru mine cat si pentru restul. PE NOI! Iar muzica este un hobby frumos la care nu voi renunta niciodata. A trebuit sa "ma plimb" prin multa muzica, multe genuri, sa ascult structuri, masuri, groove-uri, etc, pe care apoi sa le aplic si eu; dar inca mai am de invatat. Sper sa nu ma opresc aici, sincer, nici nu vreau sa ma opresc aici” - ARGATU
FB Argatu - www.fb.com/Argatu.Falticeni
FB Subcarpati - www.fb.com/subcarpati

0 comentarii: