Nerub a lansat proiectul SABAT

Nerub a demarat proiectul muzical SABAT, ce constă în lansarea unei piese în fiecare sâmbătă. Totodată, pentru fiecare piesă, artworkul va fi făcut de câte un artist grafic. La sfârșitul fiecărei luni, cele 4 piese se vor concretiza într-un EP, ce apoi va deveni CD și va fi lansat în cadrul unui party în București, în ultima sâmbătă din fiecare lună.

Sabat înseamnă "sâmbătă" și mai înseamnă "gălăgie". Aș putea spune că stau toată săptămâna în laborator și, la sfârșitul ei, în ziua de pauză, ies afară și fac gălăgie cu invenția mea dubioasă. Proiectul e menit, în primul rând, să-mi mai liniștească perfecționismul și să-mi construiască disciplina. În rest, pot spune că va fi o expresie constantă a vieții pe care o voi avea în săptămânile de dinainte să închei proiectului”, spune Nerub.
 

Prima piesă din Sabat se numește “Pilot automat.
Nerub – Pilot automat - http://youtu.be/HbtC05uOXZ8

“M-a inspirat o experiență recentă să fac piesa asta, o senzație puternică de tot că oamenii din jurul meu joacă mai mult sau mai puțin un rol într-un mare joc de teatru sau că sunt aproape programați să facă lucrurile pe care le fac, să spună lucrurile pe care le spun, o senzație acompaniată frumos de un deja-vu lung de câteva ore. Puteam descoase până la rădăcină fiecare acțiune a lor. Mesajul este simplu, vorbește despre felul în care nenorocim mințile pure cu care ne naștem pe măsură ce ne obișnuim cu bizara societate în care ne aflăm. Am făcut-o în prima săptămână din 2014” - Nerub.


Nerub e un proiect început în anul 2007.

www.facebook.com/mcnerub

0 comentarii: