Urban Cinema: The Secret Life of Walter Mitty - Recenzie

Ben Stiller este mult mai mult un actor de comedie decat un regizor si in pofida acestui fapt "The Secret Life of Walter Mitty" este cea de a 5-a productie ce il are in spatele camerei, dar si in fata sa.

Walter Mitty (Ben Stiller) este un burlac visator ce isi petrece viata intre realitate si momentele in care scapa mental din ea imaginandu-se ca supererou sau latin lover. Realitatea insa il loveste mereu in fata si acelasi lucru se intampla si cand se indragosteste de una din colegele sale de birou, Cheryl (Kristen Wig), o mama singura, proaspat divortata ce pana in ziua ce le va schimba amandurora viata nu stia de existenta lui Walter.

Fatidica zi a vanzarii revistei Life si anuntul inchiderii sale si transformarea intr-o revista on-line ii face pe Walter si Cheryl sa se apropie. Acea ultima coperta a revistei ce ar trebui ilustrata de una din cele mai reusite fotografii semnate de Sean O'Connell (Sean Penn) este cea care declanseaza intreagul haos in viata linistit banala a lui Walter.

In fata noilor manageri ce nu arata pic de mila fata de angajatii existenti, in incercarea de a se salva si a o salva pe Cheryl de la concediere Walter se vede pus in fata faptului de a trebui sa aleaga: va alege sa continue in obscuritate sau isi va gasi curajul sa alerge pe intreg globul pentru a gasi poza copertei si in acelasi timp descoperi curajul si vocea interioara?

"The Secret of Walter Mitty" este o pelicula plina de candoare ce va atrage publicul si-l va tine lipit de scaun pana la final, chiar daca uneori elementele sunt cele deja cunoscute si arhi-utilizate.
Un film despre regasire, curaj, dragoste ce se adreseaza publicului larg si care constant va ramane o alegere buna pentru o seara relaxanta la cinema.