Declar pe propria raspundere la Green Hours

Duminică 1 Mai, ora 20:00 - Teatrul LUNI prezintă:
DECLAR PE PROPRIA RĂSPUNDERE
de Alina Șerban

un One-Woman-Show cu ALINA ȘERBAN

sound performance: Cătălin Rulea

dramaturgie spectacol: Alice Monica Marinescu
scenografia: Adrian Cristea
regia: David Schwartz
partener: Biblioteca Alternativă
producţia: Teatrul LUNI de la Green Hours / tangaProject (2011)


Declar pe propria răspundere că nu vreau să ne mutăm.
Declar pe propria răspundere că nu vreau să dorm aici.
Declar pe propria răspundere că acum trebuie să iau
singură viața în piept și s-o înving.
Declar pe propria răspundere că o să mă mărit, o să fac o droaie
de copii și o să-l las pe ăla să mă bată până-mi scoate toate visele din cap.
Vreau să am și eu pielea albă.
Doamne, fă-mă româncă!

0 comentarii: