Romania asculta KissFM

Romania asculta Kiss FM! Suntem, din nou, radioul numarul 1 - Va multumim!E oficial, din nou: Kiss FM nu poate fi dublat, dar ramane cel mai titrat radio din Romania.
Suntem campionii eterului inca o data. Din ianuarie si pana in mai, am fost alaturi de voi cu cele mai tari campanii: DJii Kiss FM au prezentat WinterKiss din Poiana Brasov, Sinaia si Predeal; am fost cei mai iubareti indragostiti de Valentine's Day – pentru cei singuri si pentru cei cuplati; in martie am fost indeplinit visele tuturor femeilor, si i-am "dezbracat" virtual pe cei mai tari barbati din Romania. Apoi, i-am scos la un suc J. De 1 aprilie am jucat alba-neagra intr-un turneu de mare smen. Ziua de 1 mai am sarbatorit-o impreuna, la malul marii, intr-o petrecere cat un Revelion.
Si nu ne oprim aici.
Serban Huidu, Mihai Gainusa, Dezbracatu', Oana Paraschiv, Dan Marcu, Andreea Berghea, Alice Tudor, Andreea Remetan, OLiX si DJ Yaang, Marian Boba, Carmen Badan, Cristi Nitzu, Almud si Konstantin, Johnny si Angel, Dan Fintescu si Ana Moga, va multumesc ca sunteti alaturi de noi zi de zi, clipa de clipa.
Kiss FM is still Number 1!
Conform rezultatelor Studiului de Audienta Radio, Kiss FM este receptionat zilnic, la nivel national, de 2.764.800 ascultatori.
Va multumim,
Echipa Kiss FM

0 comentarii: