Sunt un client, ma poti respecta?

Sunt un client ce iti plateste serviciile, fie ca este vorba despre telefonia mobila, banca, pub-ul unde imi petrec weekend-urile sau restaurantul unde imi iau cina.
3 locuri / companii de evitat:
1) The Gin Factory - design bun, muzica buna (indie/ pop/ greatest hits) inainte sa inceapa partea comerciala, problema: sun si fac rezervare iar pana aici totul este absolut ok. Ajung in locatie dupa 2 ore chelnerita imi spune ca trebuie sa comand musai o "oferta speciala" asa cum am fost informat (serios? cand?). Povestesc ca nu cunosc despre ce este vorba si astept sa se rezolve. Se pare insa, ca, exista un om care nu prezinta ca la fiecare rezervare in afara de ceea ce consumi ai o minima consumatie ce incepe de la 60 Ron si pana la 200 Ron pentru a putea ramane la masa. Fair? Absolut deloc! Informatia nu apare la ei pe site, Facebook si nici comunicata telefonic. Evita localul, chiar poti gasi ceva la fel si mult mai accesibil in orice alta directia a Bucurestiului.

2) Curtea Berarilor Timisoreana: Fix aseara ma duc la o racoritoare in acest local. Gasesc masa, am chelner (Mitica - tine minte pentru ca va conta) si practic absolut tot ce imi doresc. Problema: Mitica este usor cam glumet excesiv cu oamenii ce stau pe terasa, trec peste asta dar....la final pe nota apar si ceva plusuri la cantitati. Parca nu este atat de fair, nu? Se intampla aici, atentie la chelneri si note de plata.

3) RDS & RCS: Hai sa ne distram si cu ei. Observ ca nu mai HBO in grila desi achit pachetul cu el. Consider ca este o problema a HBO Romania. Aflu de la Andreea ca are aceeasi problema si ca nu se mai receptioneaza HBO decat in format digital. Ma intreb: RCS & RDS cand a comunicat oficial asta? HBO Romania cand a comunicat asta? Well....never!

Sunt un client, ma poti respecta?

0 comentarii: