Weekend 11 - 12 august

Un nou weekend al existentei noastre, unul in care ploua, dar in care traim la fel de mult.
Unii din voi sunt plecati pe litoral, pe tarmuri la care ati visat sau au ramas in Bucurestiul ud dar bucuros sa va tina aproape de el.
Imi descriu starea prin poza de weekend dar si recomandarile ce sunt cat se poate de pline de drag si bucurie:

Petru ne ofera GuerriNight, editia cu numarul 17, spre auditie si download daca dai un usor click aici.
Recomandam, desi nu il auzim pe personajul principal, dar, ne pregatim sa ne intalnim cu el pe 17 august la Ceainaria Tabinet, am propus eventul insa la el pe site da mai bine.

Placebo au cantat pe 6 august la Bucuresti, dar si pe 8 august la SZIGET Festival iar aici poti vedea inregistrarea.

Prima colectie seVen - my lucky t-shirt se petrece sambata sub ochii vostrii. Sambata, 11 august, ne vom expune prima colectie de tricouri "SEVEN - my lucky t-shirt" in cadrul Targului "A closet full of clothes, but nothing to wear" organizat la Zoom Cafe.

Intrucat am pus foarte mult suflet si suntem extrem de mandre de aceasta colectie ne am bucura sa ne fiti alaturi sambata, in intervalul orar 10.00 - 18.00, pe terasa Zoom Cafe (etaj 6) situata in strada Coltei Nr. 44 in apropiere de Piata Universitatii.

Pentru a vedea despre ce vorbim vom posta cateva poze reprezentand o mi
ca parte din creatiile noastre iar pe restul va invitam sa le descoperiti/probati/achizitionati/pozati sambata :).

Pentru orice detaliu in ceea ce priveste locatia Targului, marimi si modele de tricouri sau pentru alte intrebari va stam la dispozitie:
Adina
Telefon: 0722.232.768
E-mail: adina_cri@yahoo.com

Ana Maria
Telefon: 0731. 318.888
E-mail: celmic.anamaria@gmail.com

Va asteptam sa ne fiti alaturi!!!!!

Weekend cu inimioare, buna dispozitie si intalniri placute iti doresc! Eu, zbor in continuare si iti doresc si tie la fel!

0 comentarii: