Theory of Mind, o noua piesa - Human Eyes

Theory of Mind (www.fb.com/teoriamintii) poate cel mai interesant proiect muzical lansat în acest an pe piața muzicală, a scos încă o piesă „proaspătă” - Human Eyes – după ce alte 2 au ajuns deja în playlistul Radio Guerrilla - Brown Eyes și Under the Sea.

Piesa are următoarea poveste: Am întâlnit-o pe EA. Am stat intinși pe iarbă și am vibrat împreună. Am vibrat atât de puternic, încât în următoarele 24 de ore am cantat non-stop până când am terminat piesa Human Eyes. Recunosc, am fost epuizat, dar și după ce am dat tot din mine pentru această piesă, mi-am dat seama că încă vibrez” - Vladimir, Theory of Mind.

Theory of Mind - trupă inființată în februarie 2013 în Cluj, este poate cel mai interesant proiect muzical post-rock, psihedelic ce îmbină genul dream pop cu muzica experimentală.

Theory of Mind înseamnă Vladimir Bosînceanu (voce, chitară, compoziții), Andrei Bosîceanu (bass), Alex Cos (chitară) și Tudor Bilt (tobe).

Planurile de viitor apropiat ale trupei constau în lansarea primul album în București (noiembrie 2013) + primul Guerrilive@Radio Guerrilla (noiembrie 2013).
Revenim cu detalii. www.facebook.com/teoriamintii

0 comentarii: