20 de ani cu Vita de Vie. Concert aniversar, pe 20 februarie, la Arenele Romane



Pe 20 februarie, trupa Vita de Vie sarbatoreste 20 de ani de la lansare, la Arenele Romane.
 
20 de ani cu Vița de Vie inseamna un concert-aniversare cu un playlist ce contine atat piese de pe primul album + demo-urile din 1996 ce l-au precedat; cat si piese noi, in prima auditie, de pe albumul preconizat sa apara in toamna lui 2016.
 
Bilete:
** Early Bird: 50 lei pana la 31 ianuarie 2016
** 65 lei, in perioada 1 – 20 februarie 2016
 
IABILET.ro: biletele sunt in vanzare in format #electronic pe site (http://goo.gl/m2pcFk) si in format #fizic in reteaua iabilet.ro/retea (Muzica, Uman, Senia, IQ BOX, Say Shops, ZebraPay).
 
BILETE.ro: biletele se pot cumpara in format #electronic pe site (http://goo.gl/yCnNwl) si #fizic din oficiile Postei Romane, din magazinele Inmedio semnalizate Bilete.ro si din magazinele Germanos.
 
AMBILET.ro: http://goo.gl/skrgB5
 
* O productie Dark Side Booking Academy.
 
Adrian Despot: "Matematic, 20 de ani de VdV inseamna jumatate din viata mea. Sunt 20 de ani traiti la intensitate maxima si scursi parca intr-o clipa. Cu multele bune si inevitabilele rele, uitandu-ma inapoi, n-as schimba aproape nimic, pentru ca am facut asta din pasiune si ne-am bucurat de fiecare secunda.
 
Fiecare obstacol ne-a facut mai indarjiti si mai puternici. In loc sa abandonam sau sa dam inapoi, am reusit mereu sa mergem mai departe, strangand randurile si inventandu-ne propriile drumuri acolo unde acestea nu existau. Realizarile, mult prea multe pentru a le enumera, cad in derizoriu atunci cand ma gandesc la "varsta" noastra de trupa.
 
Faptul ca inca suntem pe scena dupa 20 de ani iar piesele nostre sunt cantate cu aceeasi bucurie, atat de noi, cat mai ales de public, este mai mult decat am visat vreodata. Am avut niste prieteni extraordinari care ne-au fost alaturi in aceasta calatorie si au crezut in noi neconditionat, amortizandu-ne caderile si impingandu-ne mereu inainte. Sunt fanii nostri, carora le datoram "varsta" la care am ajuns.
 
Am crescut, practic, impreuna si am avut grija unii de ceilalti. Pentru ei, am incercat sa tinem mereu stacheta ridicata, iar asta ne-a adus in locul pe care il ocupam azi".

0 comentarii: