Incubator107: Invata sa meditezi - 7 ianuarie



Învață să meditezi
Ce ?
În lumea agitată în care trăim uităm de relaxare, uităm de noi, de momentele de pace si solitudine, atât de benefice.
Nu avem timp și nu mai avem chef pentru că facem prea multe și la finalul zilei suntem istoviți.
Eu îți  propun să înveți să meditezi . Este un instrument extraordinar ce nu necesită mult timp din ziua ta și îți va aduce o mulțime de beneficii :
- regăsirea ta, a liniștii din interior
- reducerea stresullui și grijilor
- îmbunătățirea sănătății
- claritatea minții
- o conexiune adevarată cu intuiția ta și cu sufletul tău
- răspunsuri la întrebări simple și complexe. 

Vei descoperi liniștea minții, liniștea trupului, liniștea Ta practicând cel puțin 10 minute zilnic. O poți face la tine în domitor,pe canapea sau pe fotoliu, chiar și la birou sau în metrou.
Meditația nu înseamnă neaparat o poziție anume sau un mediu anume, nu mereu.
Te invit să înveți să respiri, să asculți, să te vezi , să te ințelegi mai bine, să devii mai fericit și mai armoniios! Ce metodă mai frumoasă de a încheia anul și de a-l primi pe cel nou ?

 
Cu cine?
Sunt Anca Lavinia Florea, consilier spiritual și psiholog , însă pe lângă aceste titluri sunt un om ce iubește frumosul în toate formele sale.
De la un om agitat, mereu în minte căutând soluții și îngrijorat am devenit o persoană calmă, prezentă în marea parte a timpului, pozitivă, plină de viață și de zâmbet. Înțeleg acum că tranformarea mea interioară îmi aduce întâi mie beneficii și apoi tuturor celor din jur. A fi eu în armonie cu mine mă ajuta să pot dărui și celorlalți frumosul pe care eu îl vad și simt. 

Cum am ajuns așa?
Practicând meditația și nu numai. Fiind mai atentă la gândurile mele, la emoțiile mele, acceptându-mă din ce în ce mai mult și încercând să schimb în mine ceea ce consider că mă pune în dezechilibru.
Scrisul mă ajută enorm și de aceea am acest blog : www.ankalavinia.wordpress.com unde poți găsi mai multe despre tranformarea ta, a noastră. 


Coordonez grupuri de meditație și țin cursuri și ateliere cu teme spirituale și dezvoltare personală.
Te invit să vezi emisiunea despre medtiație și beneficiile ei la care am fost invitată alături de alți colegi :
https://www.youtube.com/watch?v=yDSoccpHmqk&index=17&list=FL2axIR2Efrv_tY7tZki2zRQ
https://www.youtube.com/watch?v=nGRNA5lszpY&index=16&list=FL2axIR2Efrv_tY7tZki2zRQ

 
Cu ce?
Cu ținută lejeră, dacă vreți, și ceva să vă notați. Cel mai important este să vii cu drag :)
 
Când?
Marți@incubator107 , 15 Decembrie de la 19:00 la 21:00
Joi@incubator107 , 07 Ianuarie de la 19:00 la 21:00 

 
Unde?
Atelierul se ţine în mansarda noastră din str. Traian 107 (Zona Hala Traian), sector 2, București. Dacă nu ştii deja, află cum să ajungi:http://bucuresti.incubator107.com/contact.html.
 
Cum?
Înscrierea la atelier se face online. Apasă cu curaj aici înscrie-te şi vino la atelier! Scrie-ne sincer de ce vrei să vii, zi-ne de unde ai auzit de noi și lasă-ne numărul tău de telefon.

Nu vă panicați! incubator107 nu vă trădează, ci devine cetățean model.
Donația de 30 lei va fi obligatorie, dar ai 3 excepții de la regulă. Ești rebel, dar rebel legal.
1. COMBINATORUL: Vino cu 2 prieteni și dați fiecare 25 lei
2. VIZIONARUL: plătești toate întâlnirile unui atelier, dai cu 15% mai puțin.
3. PRÂSLEA: ești student sau elev, dai 20 lei.

0 comentarii: