Journey Pub: Trip Talks Aniversar: In Amazon, pe urmele Avatarului | cu Andreea Ionescu - 18.01

Trip Talks Aniversar: In Amazon, pe urmele Avatarului | cu Andreea Ionescu, business consultant & people catalyst
 
____1 an de Trip Talks - adică aniversare pe picior mare!___
Deschidem evenimentele din serie, în 2016, cu aniversarea de 1 an de întâlniri și prezentări culturale Trip Talks: am ales să deschidem o adevărată aventură, pe planuri multiple, pentru această celebrare așa că vă invităm ÎN AMAZON, PE URMELE AVATARULUI, cu Andreea Ionescu ( https://pisicka.wordpress.com/ ).

___Despre Andreea Ionescu____
"După o carieră de mai bine de douăzeci de ani prin firme românești, internaționale și multinaționale, am realizat că lucrurile importante nu sunt nici premiile, nici diplomele de pe perete, nici mărcile cu care te îmbraci. Am dat curs aspirației pe care am avut-o de la șaisprezece ani, când am cunoscut primul meu profesor de medicină alternativă, și m-am dedicat lucrului cu alții, ca antrenor de business-uri și de oameni, terapeut și catalizator. Învăț în fiecare zi și practic cu încăpățânare bucuria ca metodă de a exista. Cei din jurul meu îmi spun că funcționează :D ." Andreea Ionescu, http://pisicka.wordpress.com/

___AMAZON. BOOTCAMP IN AMAZON___
"Programul de retragere în jungla amazoniană este departe de a fi unul turistic, deși setea de a cunoaște primește multă hrană. Aventura propusă în locul izolat (fără curent electric, fără GSM, fără apă curentă) poate părea extremă, dar te împinge la un soi de reconectare cu natura, puternică și cotropitoare, și de a înțelege că ești o bucățică din ea.

Succesiunea de ceremonii ayahuasca, dieta șamanică de dezintoxicare, terapiile cu plante, lucrul personal și în grup, călătoriile prin junglă și interacțiunea cu triburile locale contribuie la un salt personal fără precedent în toate planurile: fizic, emoțional, mental și spiritual. Este o ocazie fantastică de a ne (re)descoperi, (re)construi și de a evada din hipnotismul urban, puternic materialist și generator de dependențe de tot felul.

Amazonul îți arată cine ești, te învață să redevii atent la tot ceea ce te înconjoară și îți predă cea mai importantă lecție de măiestrie în Arta de a Fi, pentru că fiecare imagine sau întâmplare devine un ecou al tău și îți permite să privești în tine cu o profunzime cum nu ai mai văzut."

1 AN DE TRIP TALKS - INTRARE LIBERĂ LA EVENIMENT ÎN LIMITA LOCURILOR DISPONIBILE
* rezervări la numărul de telefon 0752 285 286

Parteneri media: Orasul Vorbeste RRC, DailyTraveller.ro, LumeaMare.ro, Catchy.ro, InstitutulPentruFercire, Haicusori.ro, PierdutprinLume, Cuplu Calator FB, Munteanu FB, Alpine Adventure FB, Bookblog.ro, RomaniaPozitiva.ro, HarmonyGroup.ro, Gratuitor.ro, Filme-Carti, Bookuria.info, Urbanthings.ro

0 comentarii: