Cum se răspândesc ideile. #Flux1, un eveniment „contagios”

Cum se răspândesc ideile. #Flux1, un eveniment „contagios”
 
Cum devine un produs foarte cunoscut? Ce ne impulsionează să discutăm despre anumite lucruri, în pofida altora? Ce anume dintr-o poveste ne determină să apăsăm butonul share? Cum ajunge un viral – viral?

Răzvan Mătășel, strateg și fondator Arsenoaiei și Mătășel, profesor de strategie în comunicare SNSPA, Mihai Bârsan, vicepreședinte marketing Ursus Breweries și președinte IAA, Ovidiu Nahoi, jurnalist și redactor-șef RFI, și Alina Stepan, managing director Ipsos Research South-East Europe, vor discuta despre acțiuni, produse și campanii virale, prin prisma celor șase criterii „contagioase” enumerate de Jonah Berger în cartea sa.
Evenimentul va fi moderat de Andreea Roșca și Mona Dîrțu.

În cartea "Contagios" Jonah Berger descrie șase pași prin care produsele și ideile noastre să aibă impact în comunicarea orală sau prin social media. "Contagios" este bestseller New York Times, și a fost declarată cea mai bună carte de marketing a anului 2014 de către American Marketing Association.

Evenimentele ”Flux. Idei cu public” adună profesioniști din diverse domenii care dezbat idei interesante citite în cărțile Publica. Moderatoarele discuțiilor, Andreea Roșca și Mona Dîrțu, sunt co-autoarele bestsellerului "Cei care schimbă jocul", ale newsletterului săptămânal #MondayMemo și fondatoarele atelierului de gândire antreprenorială Effectuation Way.

#flux1 #editurapublica

0 comentarii: