Fotografie cu tine - 17 ianuarie

Fotografie cu tine
 
Invită-ți acum prietenii la o cafea bună (sau ceai) și vei primi gratuit o fotografie de studio excelentă pe care s-o folosești la profilul tău de facebook / linkedin / instagram / whatsup și alte rețele sociale.

Când și unde? Pe 17 ianuarie, între 11.00 și 18.00, pe Calea Victoriei 21-23 etaj 5. În stânga magazinului Victoria, intrarea de lângă club Spice. https://goo.gl/maps/Ruqeja1dbrT2

Citește tot textul ăsta, please!

De ce?
- pentru că sunt fotograf de oameni frumoși
- pentru că ai nevoie de o fotografie excelentă și plină de viață
- pentru că vii cu prietenii și e cool
- pentru că totul e gratuit
- pentru că am nevoie de tine ca să devin mai cunoscut

E chiar gratis?
Trebuie să faci și tu câte ceva pentru mine. Să vii cu chef de distracție. Să te îmbraci cool. Să postezi imaginea pe care o primești pe profilul tău și să dai tag la The Square Photo. Să-mi spui dacă ți-a plăcut experiența. Să te bucuri de fotografie. Să mă vizitezi la http://thesquare.photo/ Și să rămânem prieteni. Poți chiar să încerci un like pentru The Square Photo. Sunt sensibil rău la aprecieri :)

Condiții?
Sunt puține: să ai între 25-35 de ani, să fii necăsătorit și să îmi permiți să folosesc fotografia ta pentru promovarea mea ca fotograf.

Detalii!
Primești fotografia în săptămâna următoare evenimentului. La rezoluție 2048x2048px. Retușată complet (fără a distorsiona realitatea). Imaginile vor fi de tip 'headshot' (cap și umeri, similar cu fotografia de mai jos). Tu o postezi pe profilele tale sociale și menționezi (cu tag și/sau în description) cât de mult mă iubești pentru fotografie. Ce zici?

Înscriere?
Te înscrii la event. Și te asiguri că vii dacă ai dat GOING. Asta ca să nu te aștept cu cafeaua degeaba :) Am zis că e cafea bună? E trăznet!

1 comentarii:

theSquare | 13 ianuarie 2016 la 17:05

Mulțumim mult. Vă așteptăm în vizită!