Journey Pub: TRIP TALKS #21: Digital nomads. Un sezon în America de Sud

TRIP TALKS #21: Digital nomads. Un sezon în America de Sud
*intrarea liberă în limita a 100 de locuri: rezervari la 0752 285 286
 

Digital nomad 1: Paul Manea
Acum 6 ani am plecat de la un job full-time, unde petreceam câteva minute pe zi citind bloguri de călătorie (și oftând ușor), cu scopul să găsesc o modalitate să lucrez de oriunde dacă am un laptop și internet. Mi-a ieșit: sunt antreprenor şi copywriter, încă sunt pe acest drum, învăț, am trăit și părți bune și rele, am citit, am învățat şi am cunoscut digital nomads care m-au învăţat că îţi poţi crea viaţa „perfectă”.

Nu-mi place frigul aşa că fug de el în fiecare iarnă câte 5-6 luni. Am locuit în ţări precum India, Tenerife, Thailanda, Columbia s
au Bali şi am călătorit şi lucrat din altele. Am lucrat la o fermă şi am locuit şi lucrat într-un hostel. Am făcut autostopul din Bucureşti până în centrul Turciei şi înapoi, cheltuind mai puţin de 20 euro pe zi. Am mers cu trenul, cu motociclete, bărci de toate tipurile, maşini închiriate sau prin car-sharing. Am stat în hosteluri, hoteluri cu toate tipurile de stele, pensiuni, la cort, în rulote şi la oameni acasă şi îmi place să ies cât mai des din zona de confort.

Digital nomad 2: Lavinia Nistor
Sunt o iubitoare de libertate, de aventuri și de călătorii. Am început să călătoresc încă de când lucram la o multinațională și pentru că mi-am dorit din ce în ce mai multă libertate am făcut ușor, ușor ( și nu fără obstacole sau drame personale :D ) trecerea la freelancing. Acum combin graphic design-ul și online marketing-ul cu provocarea de a îmi dezvolta propriul meu business.

Călătoria nomazilor - http://nomadic.ro/
Călătorim împreună de 4 ani și am locuit în India, Thailanda, Bali, Tenerife (Insulele Canare) și alte locuri. Lucrăm online și alegem destinațiile astfel încât să ne permita asta. De obicei ne mutăm cu totul într-o locație nouă, care servește ca bază, și de acolo explorăm țara în care stăm sau țările din jur. Faptul că stăm 3-4 luni într-o țară ne permite să învățăm limba, să înțelegem cultură, să ne facem prieteni și să ajungem în locuri mai puțin turistice. Suntem destul de activi și facem sport, mergem pe trasee, închiriem motociclete, etc.

Uneori călătorim sau locuim și cu alți oameni, prieteni din țară sau oameni pe care îi întâlnim pe drum. Călătorim mult pentru ca ne-am specializat în a găsi cazare și transport avantajoase, pentru că mergem în extra sezon sau stăm pe termen lung. Nu prea planificam, we go with the flow de cele mai multe ori și ne facem planul pe ultimul moment.

Tura din iarna asta a început în ianuarie și s-a terminat în iulie. Am fost în Mexic (1 lună), Cuba (10 zile), Columbia (2 luni și ceva), Ecuador (1 lună), Peru (3 săptămâni) și Brazilia (3 săptămâni).

0 comentarii: