Trip Talks #20: 9 luni de miere în jurul lumii - cu Ioana & Erling

TRIP TALKS #20
>> 9 LUNI DE MIERE ÎN JURUL LUMII <<

Vă invităm cu drag la o nouă ediție de Trip Talks la care vom cunoaște povestea unui alt cuplu cu suflet nomad. Pe scurt, Ioana și Erling sunt invitați să ne ilustreze cu poze și povești cum poți face dintr-o lună de miere... nouă! Pline de dragoste! ♥

>>> EVENIMENTUL SE DESFĂȘOARĂ ÎN LIMBA ENGLEZĂ pentru că ne dorim ca și Erling să participe activ cu povești despre această călătorie în cuplu. ♥

____IOANA & ERLING____

Povestea cu detalii vizuale: http://honeymooing.tumblr.com/.

"Ne-am cunoscut în Brazilia, la un program de exchange universitar, eu româncă, el norvegian. Ne-am îndrăgostit până peste urechi și, fast forward șase ani mai târziu, iată că ne-am căsătorit, am călătorit împreună în mai mult de 30 de țări, am început o afacere și, nu în ultimul rând, am trăit fiecare zi ca o nouă aventură.

Cea mai frumoasă aventură a fost însă luna noastră de miere de nouă luni, o călătorie minunată prin sudul Africii și Asia, un vis căruia ne-am dedicat chiar din momentul în care am început primul job. Am pus bani deoparte din prima zi și ne-am stabilit prioritățile într-un mod spartan, astfel încât să ne putem îndeplini fantezia unei călătorii atât de lungi, cu resursele pe care le aveam la dispoziție.

Partea interesantă este că, într-o astfel de călătorie, ajungi să te cunoști mult mai bine și să-l cunoști cu adevărat pe cel de lângă tine. Această experiență a sudat puternic legătura noastră și ne-a ajutat să ne dăm seama cum funcționam în cuplu și cine suntem. Să ne dăm seama că iubim amândoi oamenii și suntem ultimii care pleacă de undeva, pentru că vrem să mai stăm puțin de vorbă. Că suntem niște gurmanzi incurabili și vorbim despre mâncare chiar și atunci când mâncăm. Că suntem deschiși, curioși, și încercăm să credem mereu că se poate. Și nu în ultimul rând, că ne dorim o viață activă, plină de experiențe și de încercări de a depăși limitele, prejudecățile și fricile. Un joie de vivre fără scuze și regrete." - Ioana & Erling

Rezervări: Eveniment cu intrare liberă în limita a 100 de locuri. Pentru a rezerva un loc la eveniment vă rugăm să telefonați la numărul 0752 285 286.

Parteneri media: Orasul Vorbeste - RRC, RomaniaPozitiva.ro, Gratuitor.ro, InOras.ro, Filme-Carti.ro, Anyplace.ro, UrbanThings.ro, RoEvents.ro, Bookblog.ro, Judy Florescu, Urban.ro

0 comentarii: