Tudor Chirila si Hard Rock Cafe Bucuresti lanseaza, in premiera, un tricou in scop caritabil!

Hard Rock Cafe Bucuresti anunta lansarea tricoului „Artist Spotlight by Tudor Chirila”  pe 16 noiembrie, in cadrul concertului Vama. Grafica este semnata chiar de artist, iar o parte din incasarile rezultate din vanzarea tricoului vor fi directionate catre „Bursa de Fericire” si vor fi utilizate pentru a finanta construirea unui spital destinat copiilor ce se lupta cu maladia secolului - cancerul.

Mi s-a parut foarte tare propunerea Hard Rock Cafe de a imi pune semnatura pe un tricou cu un design gandit de mine. M-am gandit la un logo mai ‘indie’, in care un batran indian canta copilului sau la umbra unui copac fara varsta, paziti de veșnica luna. Graficianul a dezvoltat acest concept pe care eu il aveam desenat in telefonul meu pe o aplicatie de schite digitale. O parte din banii obtinuti din vanzarea tricourilor va merge la Daruiește Viata, fundatia pe care o sustin. Ne vedem la Hard Rock Cafe pe 16 noiembrie! Promit sa port tricoul, ca sa va faceti o idee. Imi vine bine, va asigur :).”, a spus Tudor Chirila.

https://ci6.googleusercontent.com/proxy/RnNZfQn2o2xpggJQqefCOervMbPIci5mujDPJnvl43kv6Rtxjyh5gHN_JKVzeU-aaGz3pePFgxfoAAtZJZNx8mveVTc-11j98EfuAJVcumUenA=s0-d-e1-ft#https://ssl.gstatic.com/ui/v1/icons/mail/images/cleardot.gifLa randul sau, Marius Baban, General Manager la Hard Rock Cafe Bucuresti a declarat: “Il apreciem pe Tudor Chirila ca solist, compozitor, actor si scouter de talente. Iar astazi suntem onorati sa colaboram cu el pentru acest tricou si ii multumim pentru implicarea in acest proiect, cu atat mai mult cu cat are si o latura caritabila”.  
 
Tricoul se inscrie in seria „Artist Spotlight” si este primul realizat de brandul Hard Rock in asociere cu un muzician din Europa Centrala si de Est. 15% din incasari vor reveni organizatiei Daruieste Viata, pentru proiectul „Bursa de Fericire”, pe care Tudor Chirila a ales sa o sustina in demersul de a construi si echipa un spital pentru copiii ce sufera de cancer. 

Marius Baban a explicat ca: “Tricoul lansat impreuna cu Tudor Chirila este o premiera atat pentru brandul Hard Rock, cat si pentru un artist est-european. Hard Rock International a intampinat cu entuziasm intiativa noastra de a lansa un tricou caritabil, reprezentativ pentru piata din Romania, alaturi de un artist atat de popular”.  

Realizat din bumbac 100%, tricoul este unisex si este disponibil intr-o nuanta neutra de gri inchis, ce scoate in evidenta desenul conturat din tuse fine de culoare alba. Poate deveni piesa de rezistenta a unui outfit smart-casual sau urban-chic, dar poate fi cu usurinta integrat intr-o varitate de alte tinute si stiluri. Tricoul se gaseste exclusiv, doar pentru o perioada determinata, in Rock Shop-ul restaurantului Hard Rock Cafe din Bucuresti, unde sunt comercializate si alte produse oficiale HRC: insigne, pahare, sepci, camasi sau geci. 
 
Seriile de tricouri in asociere cu vedete din lumea muzicii au fost lansate de Hard Rock la inceputul anilor 90, ca o modalitate prin care artistii sa poata veni in sprijinul unor proiecte caritabile, alese de ei. Printre cei care au creat tricouri de acest fel se numara Eric Clapton, Bon Jovi, Imagine Dragons, Paul McCarthney, Sting, Elton John, Aerosmith, Bob Marley, Ringo Starr si multe alte staruri. Primul proiect de acest gen a fost realizat in colaborare cu Peter Max, iar de la debutul seriei pana in prezent, din vanzarea tricourilor cu semnatura unor celebritati s-au strans peste 5.000.000$ pentru organizatii caritabile. 

Bazele colectiei de articole vestimentare Hard Rock Cafe au fost puse cu mai bine de 35 de ani in urma, iar astazi HRC Classic Tee este cel mai bine vandut tricou suvenir din lume.

0 comentarii: