Loredana alaturi de Dalai Lama in Tibet

Aflata intr-o calatorie spirituala in India si Tibet, Loredana a ajuns pana in orasul in care locuieste Dalai Lama, Dharamshala, unde l-a intalnit pe liderul spiritual care e inspiratie pentru  o lume intreaga.

Cea mai titrata artista din Romania, Loredana a postat in aceasta dimineata pe pagina sa de facebook o fotografie in care ea si Dalai Lama se tin de mana. Fotografia este insotita de urmatorul text:

”Mi-am dorit mult sa-l intalnesc pe Dalai Lama. Voiam sa-i spun ca-l iubesc si voiam sa simta ca dragostea mea vine din ceea ce am invatat de la EL. Sa-i daruiesc putin din ceea ce, cu ajutorul lui, am invatat sa primesc de la oamenii buni care inspira si ma insotesc in viata si pe scena. ”Love and compassion are necessities, not luxuries. Without them humanity cannot survive.” Zilele trecute cand l-am intalnit mi-a dat o misiune si voi face tot ce tine de mine pentru ca Dalai Lama sa vina in Romania.Cu dragoste, din inima. Loredana”

Artista a povestit in multe interviuri despre preocuparile sale pentru o educatie spirituala sustinuta, fiind o frecventa practicanta de yoga si  o promotoare a unui stil de viata sanatos si echilibrat. Intalnirea cu Dalai Lama era unul dintre marile sale visuri care, iata, a devenit realitate.

0 comentarii: