Adrian Titieni joaca alaturi de fiul sau Marc in Capace - din 27 octombrie la cinema

Adrian Titieni, alături de Vlad Ivanov, este unul dintre personajele principale ale noului film “Capace”, scris și regizat de Sorin Marin. Filmul va rula începând cu 27 octombrie în cinematografele din România.

Din distribuția filmului “Capace” face parte și Marc Titieni, fiul actorului, care interpretează chiar personajul tatălui său, în copilărie. ”Prima dată am aflat că fiul meu joacă într-un film regizat de Sorin Marin și m-am bucurat foarte mult pentru el, ca orice părinte. Ulterior am aflat că sunt și eu distribuit. am citit scenariul, mi s-a părut interesant cu atât mai mult cu cât legătura de filiație era feciorul – eu tânăr, în ciuda faptului că nu semănăm foarte mult, dar omul se schimbă odată cu trecerea timpului. Cu alte cuvinte, am fost amândoi prinși în această ecuație, a filmului de debut a domnului Sorin Marin, o premiză foarte interesantă, cum dealtfel a fost și parcursul”, spune Adrian Titieni.


”Capace” este povestea unui bărbat bogat și puternic, dar singur (interpretat de Vlad Ivanov), care își conduce afacerile cu autoritate și fără scrupule. Concurența îl atacă pe Bursă și bărbatul își amintește de un joc din copilărie. Un joc cu capace de bere. O criză de inimă și vestea că e posibil să aibă nevoie de un transplant îl determină să plece într-un loc îndepărtat, unde Dunărea întâlnește marea, cu oameni simpli și obiceiuri străvechi - în Delta Dunării.


Toma, personajul interpretat de Adrian Titieni, este prietenul din copilărie a lui Radu (Vlad Ivanov). În timp ce restul băieților “din gașcă” au devenit oameni de afacere de success, Toma a ales o viață simplă, în Delta Dunării: ”Pentru noi, ceilalți, Delta pare a fi un loc izolat, dar din perspectiva lui cred că poate să fie centrul lumii și polul vieții însăși. Nu cred că Toma a ales izolarea, cred că a ales Delta pentru că pulsul vieții aici era, nu în urbanul care aparent crează tumult de viață. E o viață zgomotoasă, artificială, creată artificial, convențional cultural; ori aici, cred că în natură și în dimensiunea conținuturilor esențiale ale ființei, nu era izolare.”, spune Adrian Titieni.

“Capace” a fost filmat atât la București, cât și în Delta Dunării, la Sfântul Gheorghe. Filmările au avut loc în peste 20 de locații și au durat 25 de zile. Alături de Vlad Ivanov și Adrian Titieni îi veți putea vedea pe marile ecrane pe Nicholas Bohor, Eugenia Bosînceanu, Adrian Păduraru, Oliver Toderiță, Claudiu Istodor, Gavril Pătru, Liviu Cheloiu, Diana Cavallioti, Adina Galupa și Andrei Aradits.


FB Page: facebook.com/capacefilmul/


Produs de Saga Film și Fundația Anonimul, cu sprijinul CNC, cu participarea Tudori Properties și Cinelab România, “Capace” va fi distribuit în cinematografele din România începând cu data de 27 octombrie, de Bomb Film Production.

0 comentarii: