Am Fost La Munte și Mi-a Placut vor cânta cu Tides From Nebula la Club Control din București

Pe data de 25 Octombrie Tides From Nebula revin in Bucuresti pentru un show de senzatie, in Club Control.
In deschidere vor canta cei de la Am Fost La Munte si Mi-a Placut.
 
Am Fost La Munte si Mi-a Placut este o trupa de Post-Rock/Tripcore fondata in 2015, initial ca un one-man project al lui Vlad Enescu, basistul trupei de progressive-metal, Axial Lead. La aproximativ 6 luni de la lansarea primului EP "Susurul Raurilor Care Curg in Jos, sau in Sus, Depinde Cum Te Uiti", in luna iulie a anului 2016 s-a inchegat un grup in toata regula si lui Vlad i s-au alaturat Matei Puscaru la bass (:umbra, NoruNegru), Stere Campean la tobe (Stema, :umbra) si Mircea Becherescu la chitara (ex Aeon Blank & Sunet Fin).
 
Pentru acest concert se pun in vanzare numar limitat de 400 de bilete exclusiv prin www.iabilet.ro in format electronic si in format fizic in cele 2000 de puncte din reteaua iabilet.ro/retea - Magazinele Flanco, Magazinul Muzica, Cafe Deko, Club Vintage, Expirat Halele Carol (in intervalul orar: 18:00-22:00), Club Quantic, Agentiile Perfect Tour, stand-ul de bilete de la Metrou Unirii 1 (langa casa de bilelete Metrorex), Magazinele Uman, IQ BOX - partener TELEKOM, reteaua de magazine SAY - partener Orange, pe terminalele self-service ZebraPay din toata tara), la Hard Rock Cafe dar si in ziua concertului la intrare.
 
Biletele in presale sunt la 50 de lei pana pe 25 octombrie si 60 de lei la intrare.
 
Nu uitati ca cel mai recent show al trupei la Bucuresti a fost Sold Out!
Un eveniment marca METALHEAD

0 comentarii: