Journey Pub: Povestea in premiera: Ama Dablam. O calatorie pe verticala

"O echipă de români a cucerit vârful Ama Dablam din Himalaya" - cam așa începea articolul care ne-a facut să decidem imediat că la Journey Pub trebuie să facem loc constant și poveștilor de altitudine!

* Eveniment cu intrare liberă în limita a 100 de locuri. Rezervări se fac la numărul: 0752 285 286 - Journey Pub 

FB event: https://www.facebook.com/events/1608659389445666/

Cu alpiniștii Teo Vlad și Marius Gane am avut bucuria să ne întâlnim și la o ediție trecută a seriei Trip Talks. De data aceasta cei doi vin să spună, ÎN PREMIERĂ, povestea ascensiunii pe vârful Ama Dablam. Așadar prima întâlnire cu publicul și prima depănare a experienței va avea loc luni, 27 iunie 2016, de la orele 19.00, la Journey Pub.

* Acest eveniment este posibil cu sprijinul și co-organizarea echipei Alpine Adventure Romania!
** Multumim, Nicusor Bobocea și echipei tale pentru colaborare!

____________ AMA DABLAM___________

1. De ce vârful Ama Dablam?
Teo Vlad: "Pentru că este unul dintre munții care concurează pentru topul celor mai frumoși munți din lume. Pentru că atunci când se gândesc la alpinism profesioniștii au în cap cățărare pe stâncă, pe gheață, vârfuri mari și abrupte, așa că atunci când pui un copil să deseneze un munte și face un triunghi isoscel cu un unghi foarte ascuțit și Ama Dablam este toate acestea într-un singur pachet. Pentru copilul și alpinistul din noi."

2. Cum a fost pe Ama Dablam?
Teo Vlad: "Pentru mine a fost muntele perfect. Complex, m-a încercat din toate punctele de vedere, atât tehnic, cât și fizic. A fost genul de vis care te sperie, dar dacă nu visezi obiective care să te sperie, probabil că țintești prea jos. Experiența a fost brutală: condițiile de pe munte și vremea au fost împotriva noastră, dar cu un efort colectiv am reușit să ajungem pe vârf. Apreciez mult faptul că am fost o echipă cu experiență, că ne cunoaștem de ceva vreme, am mai urcat munți împreună și ne facem și alte planuri viitoare de cățărat în aceeași formulă. Pentru mine este foarte important și mă consider norocos că am asemenea parteneri de ascensiune, parteneri cu care aș pleca oricând într-o expediție, de a căror prietenie ma bucur și când nu suntem pe munte, un privilegiu pe care se pare că mulți alpiniști români, care merg pe munți mari, nu îl au."

Marius Gane: "Ama Dablam, un munte frumos, spectaculos, dar nu întotdeauna primitor. Mi s-a părut foarte greu, obositor, în condiții neprietenoase. Dar, făcând parte dintr-o echipă puternică (Teo Vlad, Zsolt Torok, Marius Gane, Romeo Popa, Octavian Petre) ne-am realizat obiectivul."

Parteneri media: OrasulVorbeste.ro, RomaniaPozitiva.ro,
Anyplace.ro, UrbanThings.ro, Gratuitor.ro, OrasulM.eu, JudyFlorescu.com, InOras.ro, Urban.ro, Filme-carti.ro

Sponsori: GRAVITY, P&GE, IRCAT, MUND, ACAI

0 comentarii: