#TIFF2016 – Never Ending story - Marturisiri in premiera despre colaborarea BUG Mafia si Loredana

In documentarul Never Eding Story – Loredana la Sala Palatului, care va fi difuzat in premiera la TIFF la sfarsitul acestei saptamani, spectatorii vor descoperi povestea amuzanta a debutului colaborarii dintre jurata de la Vocea Romaniei si trupa BUG Mafia, la sfarsitul anilor 90.

”Aflasem de BUG Mafia de la o prietena care imi pusese sa ascult un cantec la telefon. Pe atunci nu erau Skype, Facebook. Am facut rost de numarul lui Dragos si l-am sunat peste cateva zile. ”Buna sunt Loredana Groza”. Iar replica lui a fost ”Pe bune?!” si-a inceput sa rada. A crezut ca-l ia cineva la misto.
Eu i-am spus ca vreau sa fac o piesa cu BUG Mafia, el a raspuns ”aa, ok” si-a vrut sa inchida. Groaznic. Am perseverat ”Nu, nu. Sunt chiar eu, cantareata... Si i s-a parut intr-adevar nebuneasca ideea mea, dar ne-am intalnit la un studio in centru, la Tandarica, si am facut piesa impreuna” povesteste Loredana in film.
 
In documentarul care urmareste munca din spatele concertelor spectaculoase ale Loredanei, artista mai face cateva precizari despre trupa impreuna cu care a scris istorie in muzica in anii 90, cu piesa ”Lumea e a mea”,  primul mix intre muzica pop si hip hop din Romania. ”Si ei sunt artisti care ard, nu au niciun fel de oprelisti pe scena, de fiecare data dau totul, iar momentul cu ei in show-ul Dragoste de la Sala Palatului in 2012 a fost incredibil de puternic”.

Documentarul ”Never Ending Story – Loredana la Sala Palatului” va fi proiectat vineri, 3 iunie, la cinema Marasti incepand cu ora 15.00 si va fi urmat de un Q&A cu regizorul filmului, Remus Achim, si stilistul Loredanei, Radu Mada. Proiectia este insotita de o expozitie cu cateva dintre cele mai spectaculoase costume din show-urile Loredanei.

0 comentarii: