Toti Barbatii Mei - 26 octombrie

O adaptare dupa ”Ostinato”, piesa a dramaturgului Cristian Juncu, spectacolul ”Toti barbatii mei” se joaca la vineri, 26 octombrie la „In Culise”.
Creatia binecunoscutei echipe Mona Gavrilas - Diana Giubernea (echipa semnatara a longevivului spectacol ”Monoloagele Vaginului”), ”Toti barbatii mei” lanseaza teme de meditatie si da chei inedite de intelegere a creierului femeiesc.
”Toti barbatii mei” este o comedie spumoasa, plasata in decorul urban. In centrul atentiei avem o femeie, care nu poate sa doarma din cauza vecinilor de bloc, prea zgomotosi.
Situatia este absolut normala sau macar binecunoscuta de toata lumea. La fel e si femeia: cel putin normala. Framantarile si monologurile ei, mai mult sau mai putin interioare, sunt insa pretextul pentru o comedie in care ne regasim toti, femei si barbati, cu neincrederi, intrebari si ganduri secrete.
Actrita cameleonica Diana Giubernea (in ”Monoloagele Vaginului” interpreteaza mai mult de zece personaje) intra sub incidenta personajului creat de regizoarea Mona Gavrilas, adica devine o femeie ca o ”vioara Stradivarius cu corzile cam intinse, gata sa plesneasca”.
Fireste ca meditatiile doamnei in cauza se indreapta destul de repede spre universul masculin cunoscut sau in curs de cercetare.
Un jurnal cu zambet al simturilor, spectacolul ”Toti barbatii mei” analizeaza cu ironie sau seriozitate experiente si trairi umane, predominant feminine.

0 comentarii: